Happy Anniversary 6.0

Screen Shot 2017-07-13 at 7.46.57 AM

Nampak wordpress appreciate aku. Siap wish lagi!

Ive been used .blogspot before. Tapi entahlah. Tak best pun blogspot, pada aku dia tak formal. Terlalu kanak-kanak. Ceyyy, padahal dari situ aku kenal dunia blogging. HAHA. Dasar tak kenang budi.

6 years ago, aku jumpa benda ni. Actually masa tu tak lah glamer sangat wordpress since everyone guna blogspot or domain sendiri. WordPress tak berapa dikenali dalam dunia blogging rakyat Malaysia. Tapi dekat negara luar, wordpress didominasi. In fact member-member aku yang aktif berblogging juga tidak ramai menggunakan wordpress. Maybe sebab wordpress a bit skema kot. HAHA.

Anyway thanks wordpress for being an awesome blog! Happy Anni Sayang 😉

Leave a Reply

